Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

Reklamacje i zwroty

Firma MAG-GROS w celu świadczenia usług najwyższej jakości służy Państwu pomocą w zakresie reklamacji i zwrotu towarów. Wszelkie wady towaru należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby głównej firmy pod adresem 

1. Główna hafciarnia i magazyn Opole  MAG-GROS (woj. Opolskie)
ul. Władysława Jagiełły 17e, 

45-920 Opole
tel/fax. 530314651
@: biuro@mag-gros.pl

Godziny otwarcia:
PN-PT 08:00 - 15:00
SB-ND: NIECZYNNE

W celu dalszego poinstruowania procesu reklamacji oraz zwrotu towaru. Firma MAG-GROS będąc producentem haftów i nadruków osobiście weryfikuje zgłoszenie reklamacyjne. Termin realizacji reklamacji jest uzależniony od indywidualnego przypadku i wady towaru.

Jeśli towar otrzymany drogą pocztową lub kurierem nosi znamiona uszkodzenia opakowania, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i poinformować o zaistniałej sytuacji firmę MAG-GROS. Kurier ma obowiązek w Państwa obecności otworzyć opakowanie w celu zweryfikowania uszkodzeń i zawartości. 

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni (zakupiony przez sklep internetowy).

UWAGA!!!
NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócił ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta, np. indywidualne hafty.

Witryna stworzona na platformie